16 gün önce ani sezeryane alındım suyum gelmişti ve doğumum başlamamıştı sancım yoktu. O kadar çok korkuyordum ki sezeryandan.. Girerken inanılmaz gergindim hatta ağladım falan. Ameliyathaneye girdiğimde de keza aynı şekilde. Öncelikle şöyle söyleyeyim belden vurulan iğne kıl gibi bi şeymiş sinek ısırığı gibi hissediliyor aşırı abartmışlar. Onun dışında bacaklarım uyuşmaya başladığında hafif bir bulantım oldu zaten 15 dk sonra bebişimin sesini duydum🥹🥹 inanılmaz hızlı oluyor hemen 20 dk sürüyor. Sonrasında da zaten belli bir süre uyuşuk olduğunuz için ağrı sancı hiçbir şey olmuyor sadece üşüyorsunuz. Güzel olan tarafı uyuşukluk yavaş yavaş geçtiği için daha tolere edilebilir bir ağrınız oluyor. Açıkçası benim daha yüksek bir ağrı beklentim vardı ama adet ağrısı tarzında bir ağrı hissettim sadece karnımda. O anda zaten bebekle o kadar meşgul oluyorsunuz ki o da görünmüyor gözünüze. Bu muymuş ya falan dedim ben cidden. Vajinal o kadar çok istememe rağmen doğum sancısından daha hafif bir sancıydı. Tek zorlandığım şey ilk adım atmak oldu. Yataktan kalkıp da dişinizi sıkıp o ilk adımı attınız mıydı zaten alışıyorsunuz artık🥲 ayağınızı yere basınca bir sızı hissediliyor kasık bölgenizde. Sonra ben zaten oturmadım hep yürüdüm yürüdükçe açıldım☺️ yani demem o ki her şey hemen oldu bitti bugün 16. günüm bir hafta sonrasında eskiye dönmüştüm şu an hiçbir şey hissetmiyorum😅 hiççç korkmayın hemen olup bitecek diye düşünün fark ettim ki zor olan sezeryan değil, psikolojisi. O kadar çok korkutmuşlar ki cidden kolaycacık geçsin doğumunuz inşallah🌸🙏🏻