Kızlar acil yardım benim döngüm normalde 30 du ama son aylarda yani bir senedir 35 çıktı şuan en son 24 Aralık adet başlangıco hala olmadım 8 gün gecikti iki gün önce test yaptırdım fakat herhangi bi şey çıkmadı daha doğrusu testi akşam yaptım bu gecikme gebelikten kaynaklı mı sonra çıkar mı yoksa aranızda benzer durumu yaşayan var mı ?