mavss Bayramdaaa doğum yapacak Anneler 33 haftalık oldum 🤷♀️ Nasıl olacak bilemiyorum Sezaryan olucam erken alırlar mı?
QueenBahar_ mavss Dr ona göre gün verir Sana Benimkide yılbaşı tatilinde denk geldi Dr ona göre ayarladı
duygumfoca mavss 33+3 günlük olduk sezeryan olucam 13 marta gün verdi doktorum 38+4 e denk geliyor bayramdan bir hafta önce
Elliiiffff mavss benim de aşağı yukarı aynı zamana denk geliyor dün sordum doktoruma, ya bayramın hemen öncesinde ya da bayramın hemen bitişinde alırız dedi, sezeryan olucam.
kayrosmom Benimde bayrama denk gelme ihtimali var. Vajinal doğum istiyorum ama bayrama denk gelirse doktorum 15bin ekstra ücret istiyor. O parayıda vermek istemiyorum umarım bayrama denk gelmeez 🥲