Kızlar 8. Haftada doktora gitmiştim. Kanamam yok ancak doktor ultrasonda kanama alanı var dedi progestan fitil verdi sabah-akşam. 15 gün kullan ama 1 ay sonra kontrole gel artık dedi. Öyle yat dinlen; şunu yapma bunu yapmada demedi. Ben o an stres oldum doktorlar biraz relax sanırım. Acaba endişe edilecek bir şey değil mi? Yoksa bana öneriniz var mı ? Kafam inanın karışık streste yapmıyorum ama..