Merhaba bayanlar 4.5 aylik bebegim var ilk defa mama kullanicaz mamamil mama aldim bugüne kadar hiç mama kullanmadık ilk kez kullancaz bu mamayi kullanipta bi şikayeti yada memnun kalan varmi bebege bi zarari olurmu doktor önerisiyle başlamadım mamaya kendim başlamak istedim