bsrbrkysr184_ evet ameliyathane örtüsü gibi birşeye sarıp getirmişlerdi. Bir de ben genel sezaryen oldum odaya çıktım uzun süre getirmediler oğlumu ondan sonra o şekilde getirdiler solunumda sıkıntı vardı yanına getirdik eğer solunumda sıkıntı devam ederse kuvoze alacağız dediler annem giydirdi solunum düzelmedi ebenin biri geldi çocuğu usutmussunuz siz diye azarlıyor bizi. Dedim çocuk yarım saat neredeyse bu halde sizdeydi o zaman üşümedi de biz giydirirken mi üşüdü dedim. Sonra bizden sorumlu olan ebe geldi usumekle alakası yok doğumda böyle doğmuş zaten dedi🤦🏻♀️