yasomika 2li testi temiz cıkıp 4lü testi down sendromu riski yüksek cıkıp fetal dna ile sonucu temiz cıkan varmı?
kavalakurabiyesi yasomika benim doktorum 2li temizse 3lü 4lü yapmıyorum dedi gerrksiz stres yüklüyor onlar dedi ve hep riskli çıkıyor dedi
buse76 yasomika benimde ikili temiz çıktı düşük riskli 3 4 lü yaptır demedi direk detaylıyı yaptır dedi bana 3 lü 4 lü de çok yanılma payı varmış inanmamak gerek o testlere ama içiniz rahat etsin diyorsanız fetal yaptırın