Sürekli idrara çıktığım için sanırım tuvalet sonrası iç çamaşırıma peçete koyuyorum ıslaklık oluyor ama peçeteyi komple saracak şekilde değil. İdrardan dolayı mesane doluluğundan dolayı mıdır yoksa suyum sınırda, Amniyon sıvısı mıdır bilemedim? Benim gibi olan var mı