Jhjgnbhjn şuanki doktorum ayda bir çağırıyor özelde olmasına rağmen ama bence ilk zamanlar ayda bir çok uzun. İlk gebeliğimde gittiğim doktor 2 haftada bir çağırıyordu ve iyi ki öyle yapıyormuş çünkü kalbi durmuştu gittiğimde. Benimle aynı gün bir kadın daha gelmişti, gereksiz görüp sanırım ayda 1 geliyordu ama bebeğinin kalbi durmuş ve baya olmuş erken haftalara olduğu için anlamamışta. Ben de o yüzden doktorum ayda bir dese bile 15 gün içinde ücretsiz oluyor diye 2 haftada 1 gidiyorum. Ve evet özellerde bazı doktorlar malesef para konusunda acımasız. Bu yüzden doktorumu değiştirmeyi düşünüyorum. Burdaki devlet kötü ve eski. Şehir hastanesi güzel ama uzak. Ne yapıcam bilmiyorum