Kızlar 18 şubat sezeryan olacagım.doktorum 17sinde yatış dedi.ama ben o zaman hastanede 3 gece mi yatacagım acaba yatış sonrası 48 saatte çıkarır mı beni yoksa doğum sonrası 48 saatte mi çıkarır ne dersiniz ?böyle durum yaşayan oldu mu niye 17 sinde yatırıyor onu da anlamadım.devlet hastanesi çok yogundu soramadım da.