irmkkck bence de imkanınız varsa sonuna kadar değerlendirin sizin ve bebeğinizin sağlığı için 🙏🏼 yan etki olarak herhangi bir durum yaşamadım ben ama zaten ara ara kabızlık problemi yaşayan biriyim önlem amaçlı kullandım, hareketsiz kalınca daha yatkın olunuyor malum 🥲 yanlış hatırlamıyorsam 14-15 hafta gibi epey azalmıştı kanamam. Haftada bir belki oluyordu. Zaten doktorum 16da değerlendiririz ayaklanma durumunu demişti, 20de tamamen risk geçti diyebildik 🙏🏼