hilalaselll4 aynen bilemedim ilk defa Ovilasyon testiyle denemedim stres yapıyorum diye adet günlerimi programla takip ediyordum 6 aylık yumurtlama adetimden sonra saydım üç aşşağı beş yukarı buldum öyle denedim eğer tuttuysa herkesi bilgilendirmek istedim