tugce4545 bızım baya oluyor uykuyu bırakalı ama bu aralar kızımda da vardı uyku problemı akşam 6,7 gıbı uyuyor 10 gıbı kalkıyor hurra bu sefer de gece 3,4 e kadar ayakta kalıyordu ama bu ful devam ettı 15 gün vs artık yıprandım bende aldım bay bay nıght 1 hafta kullandım sımdı 9 buçuk 10 gıbı uykusu gelıyor anne uykum geldi çok yoruldum dıyor beraber yatağa gecıyoruz 15 dk ıcınde uyuyor 🙊 dün bıtane akrabamıza soyledım onun kızı da boyleymıs ulan nasıl gözü kaldıysa artık çocuğumda kızım gece hortladı ilk defa 🤦♀️ uyumadı sabah 4 e kadar bı bagırdım en son tamam anne dedı uyudu 😅