nazliguneyli10 Perla_ Bende 82 çıkmıştı 7 haftalik falan hamileydim sanırım o zamn perinatolog 3 ay önce gecirmissin demişti
myangelson Perla_ igg olanlar pozitif olunca geçmişte geçirilmiş anlamına geliyor IgM pozitif çıkmaması önemli ben öyle biliyorum
userrrr_ Perla_ büyük bir ihtimalle gebelikten önce geçirmiş olabilirsin benim de aynı pozitif çıktı antibiyotik başladı doktor bebeğe geçmemesi için bi doktora gösteri sonucunu istersen
nazliguneyli10 Canım bütün sonuçlarını chpgt ye at adını tcni vs gizleyerek o söylüyor benimki doğru çıkmıştı
Perla_ Esraa02 gidemedim ki annem rahatsızlanmıştı o gün ama yarın perinatoloji randevum var ikili test için soracağım ona
Esraa02 Perla_ geçmiş olsun. Benimde bu gün çıktı sonucum. Çok şükür yüksek çıkmış. 83.9 yazıyordu üst sınır 55 mis. Ama bu her hastenin farklı oluyomus