nr0900 havva_5 çatlatma iğnesi kullanmadan mı kist yaptı sizde bende de yapmıstı 2 kez iğne kullandığım halde
havva_5 nr0900 evet canım ben hiç iğne kullanmadan yaşadım o kistleri, sadece geçen ay aşılama için ilk kez iğne kullanmıştım femara sonrası o kadar