Esraa70 Merhaba annişler, Bugün rutin kontrolde bebeğimin son 1 hafta hiç gelişmediğini öğrendim ve yarına sezaryen günü verildi bu 2. Sezaryenim olacak yarın 37+2 olacağız bu haftalarda doğuma alınanlar süreçleriniz nasıl geçti ?
harmankaya Merhaba ben de37+5 de doğum yaptım bi sıkıntı olmadı sağ Salim almışsınızdır inşallah kucağınıza bebişi ☺️