Merhaba kızlar, iğneyi 26 ocak sabahı vuruldum iğne gününü sayarsak 11. gün saymazsak dpo 10 biliyorum hala iğnenin etkisi olabilir bugüne kadar ovulasyonla takip ediyordum dün açılmıştı rengi bugün yine çok koyuydu sabah normal gebelik testi yaptım şimdi de erken gebelik hala iğnenin belirtisi mi sizce?🥹🥹🥹🥹 Herkese 14. günü bekle deyip benim bekleyemem4 dakika da çıkan bu 😬😬 