Kızlar selam 18+3 günlüğüm ve 3-4 gündür nefes almakta, solunum sıkıntısı çekiyorum yaşayan var mı?Dr’uma yazdım ama henüz dönmedi şimdiden böyleyse ben ne yapacağım :( Nete baktım hamilelikteki kan hacminden ötürü diyor yaşayan var mı bu durumu?Doğumum yaza geliyor birde şimdiden böyle olursa Rabbim kolaylık versin fenalık geliyor bunaltı gibi sanki🥺Gebelikte Kullanan varsa triflo alacağım işe yarıyorsa