semayy25 kızlar yeşim hanıma gidiyorum memnunum da daha önce burada doğum yapmıs olan ya da bilgi sahibi olanlar yazar mısınız
Madamm27 semayy25 bende oğuz beye gidiyorum yeni başladı o hastanede ama ne yalan söyliyim hastane pek hoşuma gitmedi orda doğum yapanlar varsa bende merak ediyorum
smeyyeeeee semayy25 ilk doğumumu yeşim hanım yaptı sezaryen oldum çok memnun kaldım hiçbir sorun yaşamadım şuan ikinciye hamileyim nasipse yine yeşim hanıma gideceğim
Madamm27 semayy25 eski mi bilmiyorum ona dikkat etmedim ama kayıt açtırmak için bile kuyrukta bekledik tek kişi çalışıyordu yarım saat sürdü
aysehnur Bende ilk doğumumu yeşim hanımda yaptım,şuan da kendisine gidiyorum,sadece hastane fazla bakımsız bi özele göre bu sebeple kafam karışık benimde ilkinde pandemiydi zaten ama şuan nasipse gelen giden olur nasıl olacak bilmiyorum