Sevgili anneler selamlar.. bu güne kadar hiç kanama yaşamadım ama gece çok hafif bej renginde minik çizgi halinde bir kanama gibi bir sey geldi , sabahta hala aynı çizgisiden üç dört şerrit halinde bej rengi , açık kahverengi olunca korktum. Doktora gitmeyi düşünüyorum. Sizdede bu haftalarda bir sey oldu mu? Gece koltuk silmiştim acaba eğil kalk bi zarar mı verdim bilemiyorum.