seheryesil ben baby2go aldım. Mağazada bakarken diğer markaların beşikleri çok sallanıyodu ve ayakta tutan demirleri incecikti. Bizim aldığımızın demirleri baya kalın o yüzden beşik yere sağlam basıyo tercih etme sebebim buydu. Alırken bunu göz önünde bulundurabilirsiniz. Başka bir kaç markada daha böyle sağlam vardı