Zeynep321s Hanımlar 39+4 haftalık gebelik .bugün su azlığı ile yatış verdiler .eski doğumdan kalan az bı açılmam varmış .şimdi rahim ağzına bı ilaç verdiler ipi var .12 saat kalacak dediler .nasıl bı süreç olacak .bu sekilde doğum yapan var mı