Gebelik şekeri ile 27. Haftadan beri uğraşıyorum şuanda tam 33 haftalık oldu ve 2 gündür insülin kullanıyorum düşük dozda bebeğimin hareketleri yavaşladı sanki sertleşme ve böyle kalp atar gibi hissettim sabah ama eminde değilim 3 gün önce daha sertti ve hareketliydi sanki gitsem mi acile