benimsin21 Dün başka foto atmıştım erken gebelik testiydi 2. Çizgiyi geç gördüğümü fln yazmıştım bu gün tekrar test yaptm böyle oldu ilk dkkda çıktı (erken gebelik testini düzgün kullanamıyorum beceremiyorum daha doğrusu kaset test daha kolay geliyor bana).
DilarAsel benimsin21 çizgi var gibi ama sanırım idrarda fazla beklettiniz tekrar test yapın derim veya kan verin daha kesin sonuç alırsınız 😍
bebegimle_ben benimsin21 canim idrarda 10 saniye tut kaset test al yada birdaha test yapmani oneriririm
benimsin21 Melike3506 Bence ben beceremedim çünkü dünki de öyle oldu ilk başta hiç çizgi çıkmadı sonrasında 2 çizgi vardı bu sefer direk böyle oldu.
benimsin21 Melike3506 İdrarda bekletmedim idrarı bir pet bardağa koyup biraz üstüne döktüm o kdr hiç bekletmedim yani ama öyle oluyor normalde 10 saniye idrarda bekletin diyor testte ama içine kaçar diye öyle yapmyrm.
benimsin21 DilarAsel 2. Yaptgm test ilkte de 2. Çizgi vardı ama çok geç çıkmıştı sanrm gecikmenin 6. Günündeym bakalm biraz daha geçsin öyle hastaneye giderim.
Melike3506 benimsin21 aslında pet bardağın içinde bi 10 saniye bekletseniz daha iyi olur var gibi duruyor ama yine de testi tekrarlayın ya da kan verin bence
benimsin21 Melike3506 Eğer şehire gidersem direk kan veririm gidemezsem eşime söylerim kaset test alır öyle denerim. ☺️
benimsin21 bebegimle_ben Köyde kaldığımız için sürekli çıkamıyoruz. Birkaç güne gene şehire gidince alırım denerim tşk ederm🥰