buketdeniz19 cemreveminnosunannesi Hayırlı olsun güle güle büyüt bebeğini inşallah bende salı günü yaptırdım inşallah güzel sonuçlar alırm
sedef0601 @“cemreveminnosunannesi” selamlar ben de araştırdım baya sanırım intergende yaptıracağım iletişimden ve süreçten memnun kaldınız mı?
cemreveminnosunannesi sedef0601 ben çok memnun kaldım. Mail düştüğü anda hemen aradılar. Önce hastanede iletişime geçtiğim kişi aradı sonra intergen merkezden aradılar. Süreç de kısa sürdü.