bebecim evet ben kendim istedim vajinal doğum için engel gözükmüyordu çatı muayenesi olmadım tabiki belki olsam çatım dar olabilirdi ya da sorunda olmayabilirdi ama planlı ve günün belirli olması beni daha rahatlatıyor çünkü diğer türlü hep bir belirsizlik oluyor insanda ve ister istemez panik yaparım da süreci dahada zorlaştırır kendimi zora sokarım diye açıkcası sezaryen istedim