smiiyy benim de sat 14 aralık bir hafta gecikme var demişti doktor. 30 ocakta gittiğimde 5.5 hafta ile uyumlu demişti uygulamada 6.5 görünüyordu, kalp atımlarını gördük ama dinletmedi yanıp sönen bir nokta olarak gördük biz. Bazı gebeliklerde bebek haftasını yakalıyormuş ama sağlıklı ilerledikten sonra yakalamasa da olur açıkçası endişe etmeyin herkesin gebelik süreci aynı geçmiyor önemli olan sağlıklı olması