kubrasaglamm Arkadaşlar anti cmw igg testim 189.90 anti cmw igm 0.17 anti Toksoplazma igg 0.10 anti Toksoplazma igm 0.08 bu sonuçlar beni korkuttu bilgisi olan var mı ya aynı durumu yaşayan biri , randevuma çok var içim rahat değilll
userrrr_ kubrasaglamm sen yine de bence bugün doktoruna git tokso lgm pozitif çıkmıştı benim hemen adivite testi verdim ertesi gün bana antibiyotik başladılar bebeğe geçmesin diye 5. Haftamda başladım şuan 7+1 im hala kullanıyorum pazartesi tekrar doktora gidecem ilacı kes derse kesicem kan verip
hllvrl Aktif enfeksiyonun yok daha önceden cmv geçirmişsin ama toksoplazma geçirmemişsin bağışıklığın yok yani Toksoplazma konusunda dikkatli olmalısın demek bulaşmaması lazım demek
kubrasaglamm hllvrl Teşekkür ediyorum, inşallah herhangi bir problem olmadan sürecimiz sağlıklı bir şekilde tamamlanır
hllvrl kubrasaglamm internete bak nereden bulaşır nasıl bulaşabilir vs. Toprak ile temas etmiş meyve sebze özellikle yeşillikleri yıkayıp tüketmen gerekiyor internette bakabilirsin bu virüsten korunma yollarına
kubrasaglamm hllvrl aslında çok dikkat eden biriyimdir ama Toksoplazma için kedim var zaten kedi kumu vs ben temizlemiyorum hamileliğimi öğrendiğimden beri iç dış parazitleri diğer aşıları vs yaptırıyoruz Toksoplazma negatif çok şükür ama cmv için vücut sıvıları ile bulaştığı yazıyor internette umarım bebeğime herhangi bir zararı olmaz bunun
kubrasaglamm userrrr_ Toksoplazmam negatif. Cvm igg pozitif gözüküyor randevum da haftaya malesef senin de cvm pozitifliğin var mıydı, inşallah süreci sağlıkla atlatır bu durumda olan herkes
hllvrl kubrasaglamm yok önceden geçirmişsin yani bilmeden geçirmişsin önceden şu an aktif enfeksiyonun yok korkma
userrrr_ kubrasaglamm evet lgm pozitifti benim sonra adivite testi verdim şükür o da pozitif çıktı gebelikten önce geçirmişsin dedi ama antibiyotiği 14 haftaya kadar kullan dedi pazartesi tekrar gideceğim belki keser tekrar kan vermem gerekiyormuş