Es07 hayırlısı olsun inşallah ☺️ benim ilk oğlum 40+2 de geldi hiç sancım falan yoktu sanırsın hamile değilim.Ama bu hamileliğim çok değişik sırt ağrısı bacaklarım kopuyor sanki bazen karnıma sancı girince sırtım ağrıyınca diyorum ki doğum yapacam ama tabiki yok daha var 32.haftadayız.