bkrdn Cem büyüktosuna gidiyordum çok çok memnundum doktorumdan ama bize çok uzak mesafe olduğu için üzülerek bırakmak zorunda kaldım geçen seneki gebeliğimde yavrumu kaybettim manevi olarak o kadar çok yanımda oldu ki canım doktorum 6 ay snra oğluma hamile kaldım devam ettim doktoruma ama aynı şeyleri yaşamaktan korktuğumuz için yakın bir hastane tercih etmek zorunda kaldık