Kızlarr 12 haftalık gebeyim ve şeker hastasıyım bebegim büyüdükce şekerle ilgili sorunlarımız o ladar arttıki hem dozlarım cok yükseldi hemde şekerim açlıgım hep 50 lerde toklugun 200 lerden inmiyo tansiyonumda sürekli yüksek devam ediyor geceleri sürekli titreme ile uyanıyorum ölümlerim hep 50.60 vıkıyo uykuda ne yapacağımı bilmiyorum acıkcası hastane yatışı verirler mi fikri olab varsa yardımcı olabilir mi