Nidaanur bayramdan sonra ki hafta planlı sezeryan olacağım ama burda değil doktor iyi ama hastane biraz tedirgin ediyor beni o yüzden memleketime gideceğim inşallah bir sorun çıkmaz ise 🌸 , ya burda normal doğum için iyi ama sezeryan sonrası için pek hijyenik olmadığını belirtiyorlarlar kime sorsam . Tabi bu kişiden kişiye değişir ama güvenilir bulmadığım için ben burda doğurmama kararı aldım 😌