Arkadaşlar dün de yazmıştım en son 5 ocakta regl oldum hamilelik belirtileri var diye dün gittim kan verdim ama negatif çıktı. Reglim normalde düzenledir 26 günde bir olurum. Hala olmadım sizce neden olabilir? Pcosum falan da yok beslenmem her şeyim aynı değişen bir şey yok. Kadın doğuma da gidiyorum düzenli, bir şey olsa o da söylerdi 😂 aklıma takıldı böyle bi şey yaşayıp sonradan hamile olduğunu öğrenen falan oldu mu hiç