Selenay147 canım stres yapma Allahın izniyle olur benim de üç embriyo vardı ilkinde tuttu çok şükür diğer ikisini dondurdum, üç yaşına girdiğinde diğer embriyo transfer edildi o da tuttu ama ne yazık ki kalbi durdu son embriyoyu transfer ettirmek istedim onu da kalitesi düştüğü için transfer olmadı yani sayılara çok takılma önemli olan sağlıklı bir şekilde tutunabilmesi ve Allahın izniyle inşallah tutunacaktır her zaman olumlu düşün😍