Jhjgnbhjn yani aslında kesinlikle öyle heleki gurbetteysen bence güvendiğin özel bı hastane. Ama özel hastanenide iyi arastirman lazım evet benim özel hastanede dogumlarim çok güzel gectiydi o kadar rahattım ki bazen sezeryan olduğumu unutuyordum ama gel gorki yeni doğan cetesinin eline vermişim oğlumu. Yoğun bakım süreciniz olduydu ve doktorumuz o malum kişi Fırat Sariydi. Allah’a şükür binlerce şükür biz hasar almadan çıktık o hastaneden ama hala bile oğlumun orda ne yaşadığını ne yaptıklarını bilmiyorum. Heleki şu son hemşire skandalları dan sonra belki benim oglumada öyle yaptılar bilemiyorum. Benim devlette doğurma surecimin en çok etkisi ama maddiyattan dolayı oldu çünkü ciddi anlamda sıkıntı çekecektik. Ama doğum yaptıktan sonra keşke dedim özelde olsaydım hatta ssvd destekleyen bı doktor felanda bulmuştum konuşmuştuk onla eğer özelde olsaydım kesin ona gitcektim ama nasip mi desek bilemedim yada artık belkide 3. Sezeryan olduğu için vücudum çöktü bilemiyorum ☺️ hani çok güzel ilgi alaka veren devletlerde var aslında bu sanırım gerçekten şans işi iyi doktor iyi hastane iyi hemşireler Allah karşımıza halimizden anlayan kişiler çıkartsin 🙏