yaseminn42 hoşaf komposto gibi şeyler hazırlayın bağırsaklar ve süt gelişi için önemli. İlk gebelikse süt bazı kişilerde geç gelebiliyor o sebeple mama alanlarda var çantaya ama ben doğru bulmuyorum kendinizi mamaya ister istemez şartlamış oluyorsunuz çünkü. Eğer süt hemen gelmezse bebiş aç kalacak değil tabi Ecz den hemen bi mama ve şırınga alınır hazırlanılır. Bir de yanınıza kahve ve bitter çikolata ısıtıcı alın mutlaka anestezi etkisini atmak için kullanılıyor doğum sonrası. Kalın uzun pamuklu çorap birkaç pijamada alın çok gerekebiliyor. Atıştırmalıl olarak kuru incir kuru kayısı vs. Hem süt yapmaya hem büyük tuvaletinizi kolaylaştırıcı atıştırmalıklar tercih edin. Alkolsüz malt içecekleri var onlar da iyi oluyor