mery_nil Selamlar, karından ve alttan kese göründü. Doktor bu ilaçları verdi. Kullanan varmı acaba bu ilaçları. Cevap yazarsanız sevinirim canlar. 10 gün sonra kalp atışı için gidicem
kvsronlerr mery_nil progestanı 6.haftadan beri kullanıyorum 24.haftadayım son kutudayım daha kullanmayacağim ben fitil olarak kullanıyorum gece yatmadan
buketdeniz19 mery_nil ben progestan kullandım canım önlem amaçlı ilk bebeğimi kaybettim o yüzden doktor bebek rahat tutunsun diye vermişti vajinal almamı istemişti doktor daha etkili direkt etki ettiği için
gulten_1 mery_nil lekelenmem olduğunda bikaç gün ağızdan kullandırdı sonra tekrar vajina dan kullanmaya devam ettim sabah akşam bir tane hala da devam ediyorum