Selam kızlar ben 14 haftalık hamileyim indirimde dolap aldık 5 bin indi bizde aldık şimdiden kurmalımıyım odasına yoksa daha erken mi bilemedim ailem son aylara kadar alışveriş yapma diyor nolur nolmaz diye ben saçma buluyorum çocuğa Allah korusun bişey olur diye alışveriş yapılmazmı son aylara hepsini maddi olarak nasıl yetişicez siz ne düşünüyorsunuz dolabı açıp kurmam lazım sağlammımdiye sonra söküp geri koyayımmı kalmalımı