Arkadaşlar merhaba. Ben dondurulmuş embriyo transferi oldum bugün transferin 7. Günü . Estrofem,progestan kapsül,progestan ampul, bu ilaçları kullanıyorum transfer öncesinde gece uyurken biraz terleme oluyordu transferden sonra devam ediyor var şimdi de birde son 1 2 gecedir göğüste şişkinlik arttı hassasiyet vardı Transfer öncesinde de ama şişkinlik arttı var mı yaşayan. teşekkür ederim