maco61
Geçen seneden oruç borcum vardı 9 gün geçen hafta aralıklarla 2 gün tuttum kalkıp sahur da yaptım eşimin evde olduğu günlere denk getirdim ki en azından büyük oğlumla ilgilensin diye ama hiç korktuğum gibi olmadı, gidip avm de 2 saat gezdim bile oruç oruç 😀
Amacım ramazana kadar aralıklara kalan 7 günü bitirip, ramazanda da yine eşim evde oldukça tutacağım her gün tutmayacağım, kısa vadede belki sorun olmaz ama uzun vadede ben çok sağlıklı olduğunu düşünmüyorum dinimiz kolaylık dini özür olarak geçen bir dönemdeyiz niye kendimizi de bebeğimizi de riske atalım ki? İlk hamileliğimde de ramazanda da emzirme döneminde de tutmamıştım sonra kazaları tuttum yavaş yavaş.
Bugün doktor kontrolüm vardı yine uzman görüşü almak istedim doktorum “oruç zaten zorlayıcı bir süreç gebelikte çok sevdiğimiz tercih ettiğimiz bir şey değil ama illa ben dayanırım zorlanmam tutmak istiyorum derseniz yine bir şey diyemem tutun elbet” dedi. Ben de böyle düşünüyordum ama yine sorup emin olmak istedim, dediğim gibi eşim evde oldukça ara ara tutmayı düşünüyorum çünkü muhtemelen seneyede emziriyor olup yine tutmayacağım en azından kaza borçlarım çok birikmesin diye :)