selma128 Anneler ben 17. Haftadaym bebek hareketlerini artk daha iyi hissediyorum akar soyle bir skntı var hareket ettiginde karnimin ici cok agriyor yani simdiden boyleyse ilerisini dusunemiyorum bi yardimci olsaniz yasayan varmi
mom123_2 selma128 merhaba kaçıncı gebeliğiniz. Benim ikinci hamilelik ve 15 haftalık olacağım arada bi seyrime hissediyorum herkes erken diyor
Melike3506 selma128 17. Haftada daha seyirme gibi ya da pıt pıt hareketler oluyor 23. Haftamdayım şimdi tekmeler atıyor ama ağrıtmıyor daha hiç. Acaba ağrılarınızın sebebi başka bir şey olabilir mi? Çünkü ağrı yapacak kadar güçlü ve büyük değil bebişiniz
annekiz6141 selma128 18+4 haftalık benimde bende hissediyorum ama öyle agrı yapacak kadar değil cunkı şuan daha cok çok küçük yanı 😆
lotusflowers selma128 canım o dediğin ağrı geçiyo. O haftalar benimde oldu karnımın acısından gece uyuyamıyodum. Ha tabi ilerledikçe başka şekillerde ağrıyo ama senin dediğin ağrı geçiyo
selma128 mom123_2 12. Haftada pıt pıt hissetmeye basladm ozmn agrimiyordu oda cok nadir hissediyordum suan solda kafası doktor kontrolunde bile hareket halindeyken canimi acitiyordu canımmı hassas anlayamadım
meltem_37 mom123_2 Bende 14 haftalık oldum arada hissediyorum hareketlerini karın içim dar o yüzden erken hissettim bebek te erkek ❤️
selma128 Melike3506 bebis 12 cm 200 gram oncesinde yoktu sirtustu oldugunda yuzustu oldugundan beri kafasi sol tarafta hareketlendikce canim aciyor gece yatamaiyorum
selma128 annekiz6141 doktorada soyledm o zaman agri nadir di simdi bebek gece hareketli gunduz agrim okadar olmuyor uzun sure dik pozisyonda oturursam agriyor doktor iste normal dedi
selma128 lotusflowers bu bebektenmi yoksa o hareketlendikce rahim mi buyuyor onun agrisimi yazarken bile sol kasığıma ara ara vuruyor herkes hissedemezsin falan diyor ama canım acıyor baska bseymi acaba ya
lotusflowers selma128 rahim büyüyormuş o yüzden. Ben şimdi 30 haftalık oldum şimdide karnımın içi yırtılıyo rahim büyüdüğü için. Resmen hissediyorum yırtıldığını