prensesinannesii1 Kızlar Dpo ilişki olduğu gün mü yoksa çatlama olduğu gün itibariyle mi sayılmalı ? 26 Ocak ilişki 3 gün pik kaldı ovülasyon testi 27-28 29 u öğleden sonra silikleşti
aysima56 prensesinannesii1 benim de başta 26 diye sanmıştık sonra 27 28 koyu oldu en son 29 daha koyudu 30 da çatladı yani dpo 6
bebee1 @prensesinannesii1 silikleştigi gün dpo0 Bir sonraki gün dpo1 30 unda dpo1 oluyor böyle devam edebilirsin
Cimcime30 bebee1 ya Benım 2 Şubat pik 3 Şubat pik gbı çok hafıf sılikti ama pikti akşamı keke geldı benden catladı sanırım 4 şubatta silik çıktı ovulasyon chata göre ben dpo2 yım suan ama sıze göre dpo1 hangıs🤣
prensesinannesii1 Cimcime30 evet ona göre bende ilerleyim hiç anlamadım bu Dpo olayını yaaa biri aydınlatsın
prensesinannesii1 Cimcime30 3 Şubat silikse çatlamıştır belki 3 şubatta benim 29 u çatladı 26-27-28- pikti
aysima56 prensesinannesii1 canım sen benimle aynısın benim de yumurtlama 29 çatlama 30 yani biz şuan dpo 6 olarak sayıyoruz ne zaman adet ılucaksın
prensesinannesii1 aysima56 aşırı derece bel ağrım var bide çok gaz var ne alakaysa ve idrara sıkışık geceleri uyanıyorum idrara sıkışıklık o derece yani ya regl olcaz ya hamilelik
aysima56 prensesinannesii1 benimde aynılar belirtilerim bide akıntım oluyor baş ağrım oluyor pelvis kas inşallah hamileyizdir