Arkadaşlar hepinize merhaba 1 haftadır inanılmaz bir sol kalça ağrım var yürüyemiyorum resmen o kadar batıyor ki ağrısı canım inanılmaz acıyor doktorumla görüştüğümde parol ve fizikik tedavi önerdi fakat ben ilaç kullanmak istemiyorum kendiliğinden geçmez mi bu nasıl bişeyy ..