vanilya_kokusu_ eminee1_3 evet ben 26 haftalıkken çıktı bende 25mm di 29 haftalıkkenn 24 olmuş tü vajinal fitil kulaniyrum sadece cuma günü kontrilum var bakayım ne dicek doktor 32+4 olacam senin kaç mm
umayala eminee1_3 eed21 Yani şunu anlayamıyorum. İyi bir perinatoloji hekimi ile görüştüğümde sizin haftada bu uzunlukların hiçbir tehlike arz etmediği zaten bebek büyüdükçe kısalmasının normal olduğunu söyledi. Biz bu uzunlukları 20. Haftalarda görüyoruz hiçbir müdahale olmuyor. Bazı doktorlar mı çok pimpirik hangisi doğru hangisi yanlış anlayamıyorum
0925 eminee1_3 19.haftada yaşadım dikiş atıldı siz artık 34haftayi gecmissiniz sanki korkmayın artık 1 hafta daha idare edilir gibi çok erken değil
zezze 32+1 de gittim erken doğum riski var dedi Dr. NST’de sancı çıktığı için yani kısalılığına baktı 32 mm dedi bira düsük ama suan için sıkıntı yokmus erken gelme ihtimali var diye de ciğer geliştirici ve sancı için ilaç verdi
eminee1_3 zezze benim ki 23 çıktı 34 haftaligim şuan iki gündür de hastanede yatıyorum sonuç aynı artık yatmakta istemiyorum bide küçük çocuğum var evde
eminee1_3 zezze ciğer geliştiricisi iki doz vuruldum iki gece bide hap veriyolar onuda kullanıyorum ama hastanede kalmak istemiyorum artık
eminee1_3 vanilya_kokusu_ bende 34 e 2 gün kala çıktı işte 23 tü bugün ikinci günüm yatista ilk güne göre uzamış brz falan dedi ama doktor a bağlı herşey sancım yok sadece içerde sancım cikiyo gayet iyiyim de boşuna yatıyorum en ufak bsy de gelirim doktora diye düşünüyorum
vanilya_kokusu_ eminee1_3 bence de bişey olmaz ya bide inanki haftan gayet iyi senin çok şükür sınırı da geçmişin 3 hafta daha dayan sa inşallah 🤲🏻
eed21 Kızlar 33+5 de doktorum ölçtü 33 çıktı benimkide az mı oluyor bir şey demedi bende normal sandım bilgisi olan var mı? Rabbim hepimize vaktinde sağlıklı dpğum nasip etsin
zezze Yanlıs hatırlamıyorsam 30 dan aşagısı riskli oluyo dedi doktorum bana 10 gün sonra kontrole gel dedi ins bebek vaktinden önce gelmez
eed21 umayala Benim doktorum sorun görmedi. Biri yukarıda 32 için doktoru erken doğabilir diyince bende şaşırdım. O yüzden merak ettim
zezze eed21 benim 32 ydi ama nst de sancım cıktı kısalığı kastederek söylemedi doktorum sancıyla alakalı söyledi
Senadumann eminee1_3 bende yasadim 6 gün yatttim 11 mm kadar düştü oğlum evde diye imzayla kendim çıktım 37+2 de doğum yaptım hemde kisaldiginda 26 haftalıktı evde istirahatle 37 yi gördüm