vanilya_kokusu_ bebegimbd evet bendede kaşıntı oluyor cuma günü kontrilum var soylicem ama stresten kesin benim
Mehmetasaf55 bebegimbd gebelik koleztazı olabiliyor test yapıyor doktorunuz varsa 37 yi geçmeden doğum yapılıyor benimde kaşıntılarım oldu test verdim temiz çıktı benim gebelikten kaynaklıymış
cylnboran04 bebegimbd Bemde de kasımtı var uyuz dedıler losyonlar kullandım bana mısın demedi hala kasınıyorum
ozguvenc Bende yok ama ciddi bir durum olduğunu biliyorum. Son kontrolümde öylesine kolumu kaşıdım ve doktorumun direkt dikkatini çekti. Vücudunda kaşıntıların mı var olmadığına eminsin di mi gibi sorular sordu
bebegimbd Bende çok kaşıntı var 36 haftayım birden bire oldu vücudum yara içinde kaldı doktor tahlil yaptı ben tahlıl için gitmedim daha umarım riskli bişey yoktur
cylnboran04 bebegimbd ıkı defa kan verdım temız çıktı Benım sonuç cıldıyeye Gıttım uyuz dedi eşimde de vardı kasıntı