a05 çok geçmiş olsun, insAllah sadece doğumda başlayıp biten tür’dendir sizin. Korkutmak istemem ama 5 sene olacak bende başlayalı kullanmadığım doğal ilaç kalmadı ve kaç defa farklı doktora gittim hatırlamıyorum, geçmiyor maalesef :( Hayat kalitesini çok çok düşürüyor uykusuzluk, stres, yorgunluk ama maalesef hiçbir şey ise yaramıyor