Papl melmih12 testi nerden aldın canım regle kaç günün var aynı durumu yaşıyorum şuan ama çizgiler koyulaşmıyor yani aynı seninki gibi çıkıyor benimde
buketdeniz19 melmih12 bende awoxla adete 4 gün kala öğrenmiştim ama sende çizgi göremedim canım inşallah 🙏 vardır ama adetin geçtimi
bebekimbebek melmih12 Hayırlı olsun öncelikle ben cok silik çizgi gordum yani. Insallah kan sonucunuzda guzel çıkar 🤗💐
melmih12 Papl İnternetten aldım canım. Önce prodoctor aldım koyulaşmayan çizgiler oldu. Sonra trendyoldan awox aldım o da böyle
melmih12 buketdeniz19 canım son adetin üzerinden tam 51 gün geçti, pcos var bende ama hiç bu kadar uzun döngülerim olmazdı. Bugün 4te randevu aldım doktoruma artık regl olmak istiyorum :((
melmih12 ummenes canım maalesef öyle şeyler takip edemiyorum:(( 14 aralıktan son adet gördüm ondan beri de korunmuyoruz
byzkedis melmih12 bende de pcos var üç aydır düzensiz regl, bu ay çok gecikince test yaptım profilimde de görebilirsiniz çizgiler çıktı bir kaç gün daha bekleyip tekrar yapıcam size dr ne diyecek merak ediyorum buraya da yazar mısınıız🪷
sseymamoms melmih12 bende 5 gün önceden böyle awoxla öğrendim 🫣 3 haftalıktı yani. Beta 24 çıkmştı. Şuan 5. Haftadayım kuzum. Hatta seninki gibi aynı başlıkla post açmıştım🤣🤣🤣
melmih12 sseymamoms yaa hayırlı olsunn😍😍 ama benim hemen hemen 5 6 gündür böyle çıkıyor hiç koyulaşmadı. Artık regl olmak istiyorum inşallah söktürücü falan ne gerekiyorsa kullanacağım valla yaa 50 gün oldu