İlk gebeliğimi normal doğum yapmıştım adet sancıdan zerre azalma olmadı bekarken ağrılara dayanamayıp doktora gitmiştim bekar kız hastalığı denildi ama illk doğumda geçmedi 2. Doğumum sezeryan oldu ondan sonra hiç ağrı hissetmiyordum sadece dizlerimde sızlama gibi hafif bir ağrı çekiyordum ve hemen kanama oluyordu sonra 3 e hamile kaldım bakalım bundan sonra ne olacak