Melk_plt00 Kızlar bana bilgi verirseniz çok sevinirim iki kaybım bar 3 hamileliğimde hem iğne hem aspirin kullandım şuanda da yine hamileyim ama doktor aspirin tek kullan iğneye gerek yok dedi aspirin iğneden daha etkili dedi korkuyorum ya sadece aspirin kularısam birşey olursa nolursunuz bilginiz varsa yazın
nurellanurrrr Melk_plt00 benim 2 genimde heterozigot ve beta2 glikoprotein referanstan yüksek çıktı,hem Coraspin hem oksapar iğne kullanıyorum,size bu testler yapıldı mı
ruhefza1207 Melk_plt00 başka doktor görüşüde almalısınız benimde iki düşüğüm var ikincide sadece aspirin kullanmıştım düşük oldu maalesef .şuan hamileyim aspirin iğne gidiyorum şükür iyi ama testlerimde hiç bir şey çıkmadı mesela iki doktor ne olursa olsun iğne kullanacaksın dediler
htan Melk_plt00 benimde ayni pihti sorunu var doktorum 12. Haftaya kadar igne ve hap kullandirdi .12. Haftada hepsini biraktik. Su an ikisinide kullanmiyorum . Kritik donemi aştik dedi doktorum.
birnur61 Bende 2 düşükten sonra verdiğim testlerde sınırda çıkmıştı pıhtılaşmam onun için oxapar ve asprin kullanıyorum 36. Haftada asprini bırakıyorum iğneyle devam edeceğim. Asprin çok etkili, iğnenin kan sulandırıcı etkisi 10 saat en fazla demişti doktor
dlkkrms birnur61 Bende ecopirin kullanıyorum 35. Haftada bırakıcaz dedi doktorum sizinde 36. Haftada acaba neden bıraktırıyolar
Melk_plt00 ruhefza1207 iki doktor görüşünde aldım iğneyi evet bırakabilirsin dedi doktor hapla devam et dedi
rabiaduru1 Melk_plt00 sende benim gibisin. Benim de 3 düşüğüm var. 2 düşükte corasprin kullanmştm yine de düştünerken haftalarda. Gebelikte özel hastane iğne ve corasprin ikisini de başlattı. Kızım sağ salim doğdu cok şükür. Şuan tekrar hamileyim devlet hastanesine gidiyorum. Israrla bana iğneye corasprine gerek yok diyorlar. Perintologla görüştm afaz diye bir kan testi yaptı. Pıhtılaşmam sınırdayms normalde 31 degernde iğneye de baslatıyorlar ama 30.03 cıkmıs bende. Bu kararı romatoloji versn dedi en son. Pazartesi orayla görüşcem ilaçlara baslatma durumunu. Bu arada perintologa şey dedm bu kan sulandırıcıya baslatsanz ne olur ki ben özele gitseydm bu kadar ugrasmadan rapor cıkarttırıp baslardm coktan dedm. Kadın sey dedi. Seni ugrastrmak değil amacm. Bu ilaçları kullanp fetüs beyin kanaması da gecirebilir kan sulandırıcı masum değil dedi. O yzden ihtiyacı olana yazıyoruz dedi.
Melk_plt00 rabiaduru1 yaa öyle mi siz iyice düşmüşsünüz peşime ama benim sınırda falan değil sadece bir genimde var çok korkuyorum iğnesiz birşey olursa özel hastane zaten bırak dedi bana iğneyi
Fizikcifizik rabiaduru1 bunu ilk kez duyuyorum. Ben genetik test yaptırdım. Faktör 5 leiden heterwzigit ve basla seylerde homozigot var. Genetik doktoru gebe olunca bu raporu doktora göster dedi. Once devlete gittim gösterdim hem igne hem hap verdi görünce direkt. Cok fazla dusunmedi ama raporu bakip verdi. Simdi bu yazıyı okuyunca acaba mi dedim bi. Ozele de gittim oda devam dedi raporu gösterdim.
rabiaduru1 Melk_plt00 işte gereksiz kullanımda zarar verme ihtimali var. Tek gendr olması kan pıhtılaşması anlamıma gelmiyor altı paneldr en az 2 gende kan pıhtılaşması göstermesi gerekiyor. Vel hasıl kelam ben suan 10 haftalıgım normalde düşüklerim 6 veya 7 haftada oluyordu. Beşki de krititk zamanı gecmişimdir. Romatoloji bölümü bakalm ne dicek.
birnur61 dlkkrms iğnenin dozu az o yüzden çok etkili değil zaten doğumdan sonrada pıhtı oluşmaması için kullanılıyor ama corasprin 100 mg kullanıyorum ve doğumda kanama çoğalmasın diye bıraktırıyorlar sadece iğneyle devam ediyorsun
Fizikcifizik rabiaduru1 en az iki gen dediğiniz ne oluyor acaba. İsimlerini biliyor musunuz? Ben ecopirin ve oksapar kullanıyorum masum birsey zannetmistim
rabiaduru1 Fizikcifizik sizin 2 geninizde çıkmış sizin kullanmanız gerekiyor zzten. Benim sadece heterezigot cıktı. Bu durumda bana kan pıhlaşman yok dediler. Ama ısrar edince özelde kadın dogumcu oksapar ve corasprin verdi. Bu seferki gebelik devlet hastanesine gidiyorm bana yazmak istemedi perintolojiye gönderdi. Bu iğne ve hapın sakıncalarndam perintoloji bahsetti . Mesela anne karnın bebekte bir kanama meydana geldiğinde bu konu direkt perintolojiye gidiyormus o yüzden bu komplikasyonlardan kadın doğumcunun haberi olmuyormuş. Ben de sizin gibi başta bu ilaçlarn bir zararı yok sanıyordm doktorm ozaman zararsız demişti