Doğum yapalı 2 hafta oldu bile ama ben anca haber verebiliyorum. Biraz erken geldi bizim yumurcak. Sezaryen oldu. Sadece sancı ile başladı ve nst de sancılar 100 ün üstüne çıktı doğuma aldılar gece 00:57 de minik şehzademi dünyaya getirdim. Kim varsa sırada Allah bir avazda kurtarsın, sezaryen olacakları da sorunsuz bi şekilde ağrısız doğumlar nasip etsin inşallah. Bebeişlerinizi sağ salim sağlıkla kucağınıza alın siz de😍